fredag, oktober 31, 2008

Halloween

Denhär dagen har verkligen inte varit speciell. For i väg till arbetsförskingringen för att tala om att jag fortfarande är arbetslös och för att höra att det ser ganska kört ut..
Tack för upplyssningen.
Sen for jag och Gustav iväg till öb, willys och jätten en sväng, jag på streetsurfern och Gustav på cykeln. Fast jag liftade en hel del.. Jag skulle ha tag på lite mer kaningodis.
Det blev uppskattat av den lilla krabbaten i alla fall.
Resten av Halloween har tillbringats framför datorn med Harry Potter och virknål. Jag fick till den andra vanten idag, betydligt bättre än den första. Gustav berömde mig med viss överraskning i rösten.. Vilket jag nu har repat upp för att göra om. Ska man göra det kan man göra det ordentligt så kanske de går att använda!
Middagen var ytterst angenäm, hamburgare och svartvinbärssaft. Den enda utsmyckningen var två av mina virkade fladdermöss, de andra råkar ligga i en rosa påse lite mer norrut i landet.. Sen hade vi ju pinnen som min syster gjorde på Innovatum. Jag har ganska besvärligt med att få Gustav att ha på sig sin...
Till efterrätt åt vi tårtrester. Senare ikväll blir det skräckfilm. Lagom sätt att fira Halloween på...
Sov så gott...

Inga kommentarer: