onsdag, oktober 01, 2008

Ett annorlunda kuddkrig

I dag är det dags att bli utbildad telefonbabblare! Vi får se hur det går. Blir nog rätt skoj, får träffa lite nytt folk och så!
Annars så har jag tagit mig upp ur sängen, efter att ha sovit en hel natt med åtminstone en kudde! Vi har haft sex kuddar i sängen, jämt fördelade mellan oss, 5,5 kuddar till Gustav och 0,5 till mig. Oftast brukar det sluta med att Gustav behöver en till kudde, av någon anledning, slänger ut armen och drar bort kudden under mitt huvud!
Men jag har blivit lite less på det, även om jag inte märker något då jag sover så är det skönt att ha en kudde när man vaknar till.
Så igår la jag dit lite fler kuddar så nu har vi 11 stycken i sängen!
Vet ni vad han gör då?! Jo, då klagar han på att vi har för många kuddar, sen rycker han till sig en av de jag har. Det fanns ju faktiskt de som inte användes, ändå tar han min kudde!

Annars så har jag badat och ätit frukost. Det blev mackor och kvarlevorna från milkshakeprovningen, det kanske var lite väl mycket med tre stora glas var...
Sen gav vi oss iväg för att handla, det blev Netto idag. Hade fått lite miljöförstörande pappersreklam i brevlådan med massa lockande rabatter Vad sägs om 5 kg mjöl för 20kr?!
Vad passade på att köpa 15 kg, mjölpriset spås ju gå upp så varför inte passa på?
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska baka, skumkakan är ju snart slut så...

2 kommentarer:

Linnea sa...

du får slå han! han ska alltid ha allt, sån har han alltid varit.

Nordic Rockabilly sa...

Det kommer ju bli mjölmask eller vad de där äckliga små krypen heter! i mjölet alltså....

glä... fast ni får väl göra pinnbröd och tända en eld på balkongen :)