onsdag, oktober 15, 2008

Ett skitspel

När Gustav kom hem konstanterade han att det mycket riktigt var en proppen som hade gått och överraskande nog att jag lyckats köpa rätt sort!
Det var "bara" att byta och sen fungerade allt som vanligt igen.
Under tiden fixade jag pastsallad som blev helt okej.
Efter maten tar jag och anmäler jag mig till 4 olika högskolekurser som går nu till våren. Hoppas jag kommer in på någon i alla fall.
Sen fick Gustav för sig att visa mig ett litet internet skitspel. Som jag givetvis fastnade i.
Blev ganska stressigt när jag skulle iväg på träningen och gå på toa var det sista jag hade tid med.
Träningen i går var rolig, även om de var de längsta 12 minutrarna jag någonsin varit med om. De har ungefär 10 gånger så lång som de borde. Det blev lite väl lite vila, men det funkade rätt bra ändå.
När jag kom hem tog jag ett skönt bad och fick diverse ätbarheter som kom flygande...
Idag finns inga större planer. Ska nog baka en sockerkaka, brodera lite och vänta på att någon ringer med erbjunade om ett jätte bra jobb...

Inga kommentarer: