fredag, oktober 10, 2008

Kaninbur på plats

Nu står det en blöt bur i badkaret och torkar.
Jag fick tag i människan med kaninburen, den var kvar så det var bara att komma över och hämta den. Så jag och Gustav gav oss i väg i blötan, på cykel givetvis.
Utan problem hittade vi huset hon bodde i och allting gick fint.
Hon fick pengarna och jag fick burarna, vi fick dessutom med två matskålar och en lite vattenflaska!
Helt perfekt, nu är i princip det enda som saknas en borste och ett koppel. Men det känns inte som så akuta investeringar.
Vi måste ha sett rätt roliga ut när vi cyklade tillbaka med buren på pakethållaren. Men folk i vår omgivning har nog börjat vänja sig. I går var det Gustavs dator, idag min kaninbur.
Imorgon ska vi försöka hämta den lilla krabbaten. Känns helt otroligt att min husdjursdröm blir sann!
Men det ska den, lilla Tux.

Pizzan blev riktigt god och måltiden toppades med banan i ugn och glass.
Har helt enkelt haft en helt okej dag som bygger upp höga förväntningar inför morgon dagen!

Inga kommentarer: