torsdag, oktober 09, 2008

Kaninsug

Nu är det en ny dag här!
Jag har precis skrivit om gårdagens äventyr. Lägger upp det så snart jag har konverterat bildspelet som hör till.
Idag ska jag på arbetsförmedlingen och senare i väg till Uddevalla med Gustav för att hämta en liten skitdator. Fråga mig inte vad han ska med tre datorer till, men det finns säkert någon mening med det med.
Han förstår ju inte riktigt varför jag så gärna vill ha en kanin heller så. Men det har verkligen blossat upp igen. Vore ju perfekt att hämta den lilla nu, medan jag fortfarande inte har något jobb. Visserligen får jag förhoppningsvis snart ett jobb, jag ljuger om jag säger att jag vill något annat.
Jag har dessutom hittat en kaninbur på tradera som är till lite rimligare pris än de på djuraffärerna. Jag har till och med mailat annonsören och sagt att jag var intresserad. Jag tror att jag och Gustav ska ha ett litet snack ikväll!
Jag får åka och kolla i fall min lilla kanin är kvar innan jag ska på arbetsförmedlingen. Det är basinfo där idag. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag ska i alla fall dit.

Inga kommentarer: