söndag, oktober 05, 2008

Inför första dagen som hatad telefonförsäljare

Så var det dags. Snart ska jag iväg till Allsite och då får vi se vad som händer...
Det känns lite små tungt och det kändes väldigt konstigt att jag behövde bry mig om alarmet, det brukar ju bara gälla för Gustav annars. Först vaknade jag av mig själv vid sjutiden, men jag hann bara titta ut genom fönstret, bli less för att det regnade och en snabb blick på klockan, sen sov jag igen. Nästa gång jag vaknade var vid åtta då telefonen började tjuta. Jag ställde om klockan på nio sen var det bara att ligga och ta det lugnt
Det är så skönt när man vet att man inte behöver kliva upp på en gång.
Sen blev det mannagrynsgröt till frukost och nu ska jag ta och packa min väska, sen är det dags att ge sig av.
Hurra!
Hm, ja, det ska bli kul att träffa de andra från gruppintervjun och inbillningen i alla fall!

Inga kommentarer: