måndag, december 22, 2008

rivka.se

Nu funkar min domän! Vilket innebär att ni kommer till min blogg om ni skriver rivka.se, den gamla adressen rivkaakvir.blogspot.com funkar även den. När jag får tid över, massa tid, ska jag ta och göra en hemsida till rivka.se . Men som sagt då kommer jag behöva en massa tid eftersom det lilla jag lyckades lära mig på skolan knappast kommer att ge mig en hemsida. Det får bli en massa googlande.
Men tid till det har jag inte nu. Måste ta och möblera om här inne och städa upp i hallen och sen är det trevligt att hinna umgås med familjen med. Tux borde få komma ut en till sväng också för den delen. Han har jätte roligt i snön och ska undersöka allt. Roligast är nog när han djupdyker i ett hål som han inte upptäckt!
När mamma pratade med mormor idag så lät hon mycket bättre, så imorgon åker nog jag och mamma för att hämta henne i Sundsvall (hon åker buss dit). Skönt att hon mår bättre, så hon kan komma hit! Det var riktigt länge sen jag träffade henne nu...

1 kommentar:

Ameruno sa...

Den här sidan är bra som referens om du ska bygga en Hemsida:
http://monkeytoys.com/htmlkurs/
Den är okså på svenska vilket kanske underlättar :)

Men om du känner för att läsa lite engelska, så är den här sidan underbar som referens, här finns ALLT: http://www.w3schools.com/html/DEFAULT.asp