söndag, december 21, 2008

En kortis

Om jag skriver något nu kanske jag inte behöver vara uppe hela halva natten i dag. Det blev ganska sent igår, innan jag hade fått upp alla bilder och lagt dem på rätt plats. (Det är en aning segare lina här hemma än i Trollandet.)
Den har dagen har börjat lagt segt. Vår granne kom hit och hjälpte till lite med sygruppens kok/sybok. Känns äntligen som om man börjar få lite grepp på den nu. Jag vill gärna ha någon grundidé när jag sitter och ska göra häften. Det är lite små plock kvar att göra, men det kommer jag kunna sitta med själv. Det är ändå inte värre än när jag gjorde Mindbooken, då var det mycket små plock och mycket som kunde bli fel...
Det här häftet behövde inte vara perfekt heller, vilket är ganska skönt.
Nu sitter jag och väntar på att min bror ska komma hem från skoterturen, vilket han gjorde nu. Han ska köra mig på sin nya fina skoter in till stan där ska jag träffa Marielle från min gamla klass. Så nu har jag inte tid med dethär mer!

Inga kommentarer: