söndag, december 07, 2008

Check

Så, nu har jag gjort vad jag kan för min vilsekomna cykel. Jag har skrivit lappar både på svenska och engelska (givetvis med hjälp av Gustav och lexikon) som jag satt upp i entrén och på cykelhuset. Jag har sökt upp stulen-cyklar-bloggen och mailat dit, en mycket bra idé, hoppas att det hjälper någon! Polisanmälningen är avklarad, imorgon blir det försäkringsbolaget (som om jag skulle få ut något på en tio år gammal cykel) och privat spanning. Jag skulle få låna Gustavs cykel så jag kan fara omkring och titta! Tur att han har tentan mitt på dagen, då slipper jag dåligt samvete för att han måste gå till skolan.

Sen har jag försökt lugna ner mig lite, tur att jag körde slut på energin på träningen. Jag är så gott som klar med julklappen nu! Det har varit riktigt roligt att få ta fram maskinen lite, ska se om jag kan hitta på något mer maskinprodjekt nu! Är ganska nöjd med resultatet, om jag bara får till det sista imorgon kväll! Dygnets ljusa timmar ska ängas åt sökande!

Inga kommentarer: