lördag, september 27, 2008

Wow

Jag fick just ett sms av Lindberg (tränare i tfk), jag ska vara med i Alagsmatchen idag! Shit! Antar att jag får börja på bänken, men ändå! Coolt!
Jag har bara spelat en Alagsmatch tidigare och det var dessutom en träningsmatch, hemma i Ruif då.
Så förhoppningsvis får vi en seger att fira i kväll på lagfesten. Men det är egentligen inte särskilt troligt, då Alaget bara vunnit en match på hela året. Men åt andra sidan var det den senaste matchen, så fårhoppningsvis lever segersötma i laget och hjälper oss till en ny seger!
Jag känner mig lite som en vinnare bara genom att jag får vara med!

Så nu ska jag och Gustav göra oss i ordning och sen ner på stan en sväng. Det skulle vara marknad idag och det brukar ju alltid vara trevligt. Min cykel behöver bara pumpas efter gårdagens operation så idag slipper vi gå. Den är inte riktigt klar än, det måste bytas lite vajrar och bromsklossar på den. Inte så förvånande, jag har ju haft den i ungefär tio år nu. Under den tiden har det inte skett några större operationer så...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: