söndag, september 14, 2008

1-1

Det verkar vara så det ska vara. Även dagens match, mot Lilla Edet borta, slutade oavgjort Men denhär match var det vi som gjorde mål först. Vilket var ännu surare, tror det var ungefär tio minuter kvar då de får in målet också. Så typiskt.
Matchen spelades inte riktigt lika bra som sist, men det är sånt som händer.
Bit ihop och kom igen. Imorgon är det träning.

I övrigt har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Jobbar fortfarande med att skära till mina visitkort. Imorgon ska jag ut på stan och låta käften gå.. Hoppas det ger något resultat. Det var ju på det här sättet jag fick jobb på Statoil så.. Hur som så försöker jag i alla fall och det är det viktigaste.

Det börjar bli rätt bra ordning i lägenheten med, nu väntar vi bara på projektorn och jävla massa kabel. En hel del rundor till förrådet blir det också.. Men som sagt börjar vi komma till ordning, så jag ska snart ta och utvärdera och lägga upp lite bilder..

Inga kommentarer: