söndag, september 07, 2008

Debut

1-1, en match tränarna säger att vi egentligen vann. De var jätte nöjda och tyckte det var en bra laginsats. Början, de första 10 minuterna, var väl inget att hurra över. Inte för min del heller. Men sen gick det bara bättre och bättre. Hade det inte varit för den där straffen, jag nästan måste ta på mig ansvaret för... Men man ska fokusera på det positiva. Förra matchen mot det laget hade de fått däng med 4-0 och nu 1-1.. Fick senare veta att det laget ledde serien ganska stort...
Annars hände inte så mycket mer än att jag skallade en tjejen och sprang omkull en annan. Var kul att få spela igen, jag fick dessutom spela hela matchen. Var med i startelvan till och med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Rebban! Grattis till första matchen. Tänkte bara skriva att jag tänker på dig och Skuttunge. Hoppas att det är okej. Kram Johanna