tisdag, september 02, 2008

Stolt förlorare

Jag sa ju att jag inte var bra på volleyboll! "Mitt" lag vann inte en enda match, men vi var nära en gång i alla fall..
Men det var rätt kul, fast att jag inte gillar volleyboll. Men nu har jag ont i tummen och kommer ha träningsverk i armarna med.. Hurra!

I övrigt har det inte hänt så mycket idag. Har varit och handlat, massa mat. Jag har nästan kommit underfund med var jag bor nu. Nära lidel, vilket är illa. Ja, jag har fördomar! En bit längre bort från Netto och Willys. Men jag har lärt mig att avstånden krymper avsevärt med cykel.. Fick låna Mikaels (Gustavs klasskompis och vår granne) idag!

Imorgon blir det ikea och massa massa möbler. Säng, skrivbord och flertalet hyllor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker volly boll är tråkigt =P
Vad blir det för möbler då?? Någon specciel ni sett ut redan eller??