söndag, september 28, 2008

Sovmorgon

Denhär dagen fick en mycket seg start efter en ganska sen kväll. Jag vaknade till vid tio tiden, blev av med min kudde och somnade om.
När jag vaknade nästa gång var klockan halv tolv! Var ett bra tag sen jag sov så länge, men det behövdes säkert. Skönt var det i alla fall. Jag var fortfarande väldigt seg vid frukostbordet och fick sedan ta en dusch för att bli mig själv igen.
Därefter var det dags att fylla på kylen igen, cykeltur bort till "Jätten".
Nu sitter jag och målar min naglar lite (tror jag gjorde på tok för tjocka lager sist) och äter lite lätt. Jag ska om exakt en timme infinna mig på Allsite för gruppintervju. Får till att börja med hoppas att jag hittar dit! Jag fick en beskrivning när jag ringde dit, sen har jag och Gustav varit där och tittat efter. Dock utan resultat, nu har jag sökt på internet och tror jag vet var det ligger. Om jag inte skulle hitta var det bara att ringa igen så det känns ju bra i alla fall..

Inga kommentarer: