måndag, september 22, 2008

Sluta krångla!

Halebop vill verkligen krångla! Som jag skrev tidigare fick jag löfte om att det skulle gå att byta tillbaka om jag kontaktade kundtjänsten. Vilket lät väldigt bra, så sagt och gjort.
Men istället för att få någon hjälp blir jag ifrågasatt!

Hej Rebecka
Vi kan inte se att du fått något sådant löfte på denna mailadress. Har du pratat med kundtjänst via någon annan adress tidigare?
Hälsningar Olle Halebop kundtjänst

Det höjer verkligen mitt förtroende för halebop! Åh, vad irriterad jag blir! Kan de inte bara hjälpa mig! Inte nog med det, för att svara måste man gå in på Halebops egna hemsida också och fylla i mobilnummer och mail, vilket jag har gjort några gånger vid det här laget. Det är bara att kopiera in Patriks och min mailväxling och hoppas på det bästa..
Vilken bra start på dagen!
Har de aldrig hört uttrycket kunden har alltid rätt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilder på mitt bo finns på min bilddagbok. Tror jag. Eller också har jag bara tänkt ladda upp det, och helt sonika glömt det. ^^; Jag vet att jag borde komma och hälsa på.. men det kommer dröja bra länge innan det kan hända tyvärr.. =( Kram