onsdag, november 05, 2008

Nystädat och Nybakat

Nu är det rent och fint så gott som överallt! Riktigt skönt! Har bakat bröd med, men inte vågat smaka det än. Så det är bara att hålla tummarna att det går att äta. Jag har bakat mazarinrutor också, så jag hoppas att även de blev bra.
Mitt stackars virkfinger har fått vila hela dagen. Ska man vara riktigt noga har mitt handarbete gått baklänges idag, eftersom jag repat upp allt jag tidigare gjort på kaninen, samt en stickning jag hittade.
Har hittat ett spännande mönster för strumpor som jag ska testa imorgon, om jag hinner.
Nu sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka så jag kan gå att lägga mig. Jag vill ju vara fin på jobbet imorgon! Ja, du läste rätt, jobbet imorgon. 1 millionday, 1 miljon metros ska delas ut! Känns kul att något händer även om jag måste kliva upp riktigt tidigt. Väckaren är ställd på halv sex..

Inga kommentarer: