torsdag, november 27, 2008

Ljudkurs

Det känns nästan lite småläskigt. Jag fick svar av "ljudkursanordnaren" igår. Så nu har jag ingen ursäkt att inte gå längre. Jag har dessutom lyckas anmäla mig till något matgäng som ska laga mat. Hoppas jag inte lyckas förgifta alla bara. Halv fem idag så smäller det. Enligt maillistan så är det jag och sex stycken till och ja mailaren och troligtvis någon instruktör. Vi får väl se hur det blir...
Fram tills dess så ska jag i alla fall börja med en frukost, sen lär jag bli sittandes med min virkning till det är dags att ge sig av. Måste in lite tidigare för att få tag i julfrimärken och posta några brev. Dessutom kanske jag hinner spana efter lite garn till vanten. Mitt lilla fynd räckte inte särskilt långt, men ja, frågan är om det var bättre än ingenting alls. Det återstår väl att se?

Inga kommentarer: