tisdag, november 11, 2008

Det blev en plump

Nu är plumpen klar! Det blev "bara" en rosett för att pryda filluren, men jag hoppas att det räcker. Den blev ganska charmig, med tanke på att det från början skulle bli en kofta.
Nu har jag börjat med vantarna igen, fingrarna är nästan okej. En aning torra och lite förhårdnade. Det är lite klurigt att räkna ut hur jag gjorde med den förra, kruxet är ju att de ska bli lika.
Men vi får väl se hur det går.
Sen är det dags att testa på den "nya" varianten av strumpor, ska bli spännande.
Det blev ingen bowling idag, "Mia" hade suttit upp hela natten och spelat. Väldigt typiskt, jag hade gärna haft något att göra idag. Ingen post lättade upp min dag heller, fast ketchup från hissen var i alla fall borta. Men det var verkligen inte stanken!

Om någon timme är det dags för träning, ska bli väldigt roligt! Dessutom ska jag inte upprepa misstaget jag gjorde förrförra gång. Eftersom vi nyss ätit, min matdag idag. Det blev inbakade korvar, lagom lätt skulle jag tro.

Inga kommentarer: