söndag, maj 31, 2009

Sista matchen...?

Så, då var den sista matchen avklarad. Undra hur min fotbollsframtid ser ut? Jag har i alla fall en träning till innan jag sätter punkt för den här gången.
Dagens match gick lite si så där, vissa saker är jag riktigt nöjd med medan jag totalt misslyckades med andra. Det blev i alla 2-2, men vi hade varit värd minst två mål till. Lägen hade vi också, men jag tror vi prickade allt vad ribba och stolpar heter och andra gånger hade vår forward en svans hägnades på sig utan att domaren blåste.
Jag tror inte att jag var nere på backen en endast gång i dag, däremot fick jag, som vanligt, andra att bekanta sig med gräset..
Men en sak är bara att konstantera, jag har inte en mittfälts kondition. Jag fick spela forward från start, men sen blev jag mittfältare resten av matchen.

Resten av dagen har också varit toppen, min rygg har blivit ganska brun. En av min axlar hettar lite, men lite salva och mer sol imorgon så blir det perfekt!
Sjalen har jag kommit en bra bit på också. Tux hade väldigt roligt ut, fick hälsa på lite olika barn och lite större barn med för den delen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vännen ^^ Mjo, filur är rätt passande. :) Fasligt mysig är han iallafall. :) Kram