fredag, maj 22, 2009

Apnävebollar

Här kommer en bild på alla mina nio apnävebollar! 6 jongleringsbollar, 1 lekboll och 2 kattbollar. Den gröna, blå och gula ska snart få träffa sin katt. Jag ska iväg på träning om bara någon minut och då överlämna bollen till kattens ägare. Resten kommer att få träffa sina ägare senare i sommar, därför säger jag inte vem som ska få vilken...

Idag klev jag upp ganska tidigt med tanke på att det var sovmorgon och hantverkarna inte orsakade jordbävning i hela huset (de håller på hacka bort betong från balkongerna). Men jag har hunnit baka sockerkaka, fara in till stan och låna 7 böcker till uppsatsen som ska börjas på senare samt matat fåglarna.
Inte så illa med tanke på att klockan inte ens är tolv!
Men nu ska jag iväg på träning så får jag ännu en nyttighet till listan!

Inga kommentarer: