söndag, maj 31, 2009

Grattis!

Till att börja med, Grattis till alla mammor.
Så, då var det avklarat, men jag har ytterligare att grattis att säga. Det till min fantastiska kusin Matilda. Tredjeplats i Sm i hopprep! Det är verkligen inte fy skit.
Morgonen började därför med väckarklocka för att via webben titta på tävlingen. Hon är verkligen jätte duktig min kusin!

De som kvarstår av den här dagen ska det spelas fotboll på, min sista match på jag vet inte hur länge.. Men först och främst ska vi ut och njuta av det otroligt fina vädret!
Igår var jag till Göteborg på kvällen och det var extremt trevligt. God mat, bra sällskap och en hel del gjort på vår jätte fina uppsats. Verkligen skönt att de andra har skrivit uppsats tidigare så jag har något att stödja mig på.
Sjalvirkningen går bra numera, efter x antal timmar och ett helt nystan så har jag börjat om. Jag har fått till början nu, men jag har fortfarande småproblem med ena kanten, men det får vara så. Det kommer kanske inte att vara det första man lägger märke till sen.

Inga kommentarer: