tisdag, maj 05, 2009

Överkastet

Hm, mina 23 rutor räckte verkligen inte långt! Det här kommer att ta sin lilla tid! Men är det inte lite typiskt att det blir extra roligt att virka strax innan ytterligare en salstenta?
Dessutom skickade mamma lite spännande virkmönster i går, bland annat ett på sjal som jag blev sugen på. Men man ska ha massa mohair garn till den, men Nellys farmor hade rensat ut massa som Ewwe har sparat till mig. Så det är bara vänta tills vi möts nästa gång!
Nu ska jag försöka få något vettigt gjort, kanske klä på mig lite, kolla lite inför dagens redovisning, plugga lite eller varför inte göra klart en ruta till...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,tittade på dina virkade rutor,men jag undrar om mönstret som på överkastet som ligger på sängen, Mvh Mia

Rivka sa...

Hej Mia,
(Hoppas du ser detta, vet inte hur jag annars ska kontakta dig..)
Det vita överkastet på sängen har min mormor virkat till mig, men jag skulle kunna kolla med henne om hon har det kvar någonstans...
//Rivka