fredag, maj 08, 2009

Mörk hårig

Som jag skrev erbjöd sig Gustav färga mitt hår igår, sagt och gjort också! Men han ångrade sig ganska snabbt när han väl fått plasthandskarna på händerna och stod där med tuben i ena handen... Det blev många svordommar och löften om att det var omöjligt och att det skulle bli väldigt fult..
Idag håller han inte med om det han sa, utan säger att färgen passar mig bra. Jag håller med honom. Kul att få göra om sitt utseende lite grann ibland! Det blev inte så jätte stor färgskillnad, men tillräcklig för att det ska märkas och kännas nytt!
Nu ska håret bara klippas, så fort jag kommer hem ska jag boka en tid. Sen är jag redo för att låta hårets slitas av solen och av massa bad!

Jag köpte dessutom ett par jeans igår! Helt otroligt, jag som under högstadiet fick mina, i klassen närmaste kompisar, att inte känna igen mig då jag kom i jeans. Men när jag färgade håret lila, blått, svart eller något annat roligt kände de direkt igen mig.. Kanske sa något om hur ofta jag hade jeans på mig...

1 kommentar:

josefin den allsmäktige sa...

Så värst stor skillnad ser inte jag. men det blev säkert bra?:)