torsdag, maj 07, 2009

Ett undantag

Hm, det här är inte riktigt min grej. Eller jo, jag tycker mycket om listor, men av okänd anledning (förslagvis för att min blogg enbart skulle bestå av listor) har jag bestämt mig för att "fega ur" och hoppa över listor och utmaningar av diverse slag.
Men eftersom det råkar vara just Ewwe så gör jag ett halvt undantag, jag skriver mina fem saker, men utmanar inte vidare... En gång är ingen gång, det vet ni väl?

Jag har blivit utmanad av världens bästa kompis, Ewwe, att skriva ner 5 saker jag ska göra under 2009 samt utmana 5 stycken.

1. Flytta Norrut igen! (Ska bli underbart att få närmare till alla som betyder så mycket!)
2. Åka på semester med Älsklingen!
3. Fixa (gå till frisören) en vettig frisyr
4. Lära mig jonglera, åtminstone två varv
5. Fira tre år med Gustav

Inga kommentarer: