måndag, mars 16, 2009

Sista dagen på grupparbetet

Snart är det äntligen över, jag är så less på det här arbetet och allt strul runt omkring det. Vi tycker så olika i gruppen, men om de flesta ändå tycker en sak så är det alltid en som inte kan ge sig. Så givetvis tar en så enkel sak som bestämma ett ord i en powerpoint flera timmar.. Okej, kanske inte riktigt, men det känns så..
men förhoppningsvis blir vi klar ganska snabbt i dag, skulle vara så underbart att bara få allt bortgjort. Sen väntar den tredje hemtentan, som känns som den svåraste. Vi ska fritt skriva kring ett ämne som har med vårt arbete att göra och koppla det till litteraturen.. Men det problemet hör till morgondagen.
Jag fick i alla fall Beckklippen igår, blev inte helt perfekt, men funktioneligt. Har man inte längre tid på sig så blir det som det blir. Men hade det inte varit för Gustav så hade jag aldrig fått till formatet. Känns som om jag missade en bit i min rörligabild-utbildning.. Men nu kan jag!
Vilket innebär att jag kanske kan få upp bildspelen jag bubblade mycket om i början på sommaren. Typ det från Boomerang 2008, bättre sent än aldrig, får man väl säga...

I övrigt händer inte så jätte mycket. Är nästan klar med den första delen på mitt stickprojekt och har kommit fram till att jag måste börja om med mina mormors rutor (lapptäcket jag tänkt göra)...
Nu är det dags att få den här skiten (grupparbetet) överstökat!

Inga kommentarer: