fredag, mars 20, 2009

Dags för skärpning

Nu har nästan en hel dag till tagit slut och jag har återigen lyckats slingrat mig ur skolarbets hårda grepp! Det är inte kul när man kommer på sig själv med att hitta på ursäkter för att slippa sätta mig ner och tänka i flera timmar, bli frustrerad och komma fram till att det här ämnet nätt och jämnt kan bli godkänt...
Det kommer sluta med att jag bara tar en ämne, flummar ut och skriver några referenser, sen blir jag underkänd och får dubbelt så mycket att göra.
Jag känner hur de positiva tankarna flödar!

David åkte hem vidare i dag, till vårt kära grannland med tokiga norrmän, närmare bestämt.

Träningen i dag gick i alla fall bra, kort och trevlig var den. Vi sprang lite grann, man hann inte riktigt ta ut sig helt, utan det var mer en träning för att vi skulle ha en träning, tror jag. Sen på söndag är det match, i nuläget är vi tolv som kan. Det ska tydligen vara en ganska symboliskt match, lite som när Ruif möter Långsele eller Kramfors. Eller som när Modo möter Timrå.. Så ja, det är vinna som gäller då. Jag misstänker nästan att jag kommer få nöta bänk och sen spela ytter mittfältare.. Jag har börjat på bänken alla tidigare matcher så det är inte så vilt gissat, sen är vi massa backar och ja, det gick helt enkelt bättre för mig på mittfältet än som topp.. Men det återstår att se...

Inga kommentarer: