lördag, mars 21, 2009

Lite plugg och massa tv

Åh, 2727 tecken har jag fått ihop. Frågan är bara hur många av dem som överhuvudtaget är relevanta. Nu har jag valt ett ämne, eller i alla fall något som liknar ett ämne. Något i stil om medieval utifårn vad som kan tänkas vara trovärdigt. Tror jag.. Att man inte bara kan välja media efter vår målgruppsmedievanor eftersom man inte alltid är tillgänglig för vilken sorts information som helst...
Sen får jag utifrån det får jag försöka binda det till grupparbetet. Hellre det här än ingenting alls, blir det fel så får jag väl helt enkelt göra om det. Blir det fel får jag dessutom veta vad som blev fel...
Så efter att ha varit så duktig (helt otroligt) så tar jag en lung tvkväll med Gustav. Family Gay, Simpsson, Funniest Homevideo och 2½ man. Visst bjuder de på fina program? När kommer vettiga program? Som inte är Robinsson eller någon annan såpa..
Kanske när jag fått ett jobb inom någon ledande medieföretag?

Åter till tv:n!

Inga kommentarer: