tisdag, mars 24, 2009

Final done

Åh, vad skönt! Jag tror mig vara klar och känner mig dessutom ganska nöjd. Visserligen har jag valt långa ord och ibland varit en aning övertydlig, men jag tycker ändå att det jag skrivit känns ganska relevant. 10606 tecken blev det, men då är strax över 500 tecken källor och referenser så det borde vara ganska lagomt!
Jag ska bara diskutera lite med Gustav och sen ska jag skicka in den. Ska bli så skönt att bli kvitt tentan, det innebär att jag har en och en halv dag då jag bara har kvällens styrketräning inplanerad som fast punkt. Utöver det har jag tänkt ta mig ut i solen, Tux borde också få komma ut en stund i vårsolen, hans bur borde städas också! Sen ska jag försöka hitta någon liten lätt födelsedagspresent till mamma som fyller (många) år nu på fredag. Sen får posten så lov att se till att hon får paket...
Baka bröd skulle också behöva göras, nu igen. Gustav anklagar mig för att äta mycket bröd och då speciellt till frukost och ja, jag antar att han har en poäng där också. Men frukost är dagens viktigaste mål, det säger alltid mamma!

Dessutom skulle jag vilja sticka klart mitt lilla projekt då jag har fler inplanerade och dessutom lite tidspress för projekten. Helst ska de vara klara till påsk, då jag förhoppningsvis åker hem. Om man bara vår lärare för nästa kurs kunde svara på lite frågor jag ställt kring vårt schema Det borde jag kanske också ta tag i...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad härligt att känna att du är färdig. Hoppas att det gick bra! :)

Och hoppas att posten sköter sig denna gången.

josefin den allsmäktige sa...

Åt ägg och korv till frukost!:) och ta med en frukt på skolan. Då klarar man sig ;)