torsdag, april 09, 2009

Lite ändringar

Det blev lite ändrad planer så här på morgonkvisten. Efter att i går ha konstaterat att Norgetågen inte går idag så sket jag helt enkelt i att åka in till skolan. Det är inte värt att åka in en timme och behöva vänta på föreläsningen, då jag ändå inte kan vara med på hela. Att dessutom behöva åka spårvagn med all packning lockade föga. Så om en timme (istället för två timmar sen) åker jag in till Göteborg, väntar där i en halv timme sen åker jag norrut! Vad härligt det ska bli!
Jag har hunnit med massa nu på morgonen, jag har färdigställt gårdagens stickning, bakat bröd och gjort i ordning en pastasallad. Jag vägrar åka tåg hungrig, det är bland det värsta som finns.
Myst lite med världens tröttaste Gustav har jag också gjort, det verkar ha gått upp för honom med att jag åker hem idag!
Tentan är inmailade till fyra olika lärare, så vi får hoppas att någon kollar sin mail idag. Annars så har jag ju fått lite information om offentliga handlingar och handlingar till myndigheter och den var dem tillhanda i tid, så det borde inte vara några problem att hävda det senare.
Så problemet är om jag gjort rätt eller inte, men man kan ju alltid hålla en tumme!
Men nu ska det sista inför resan fixas och jag måste byta om!

Inga kommentarer: