torsdag, april 23, 2009

Feaklan

Äntligen var det helg, ingen skola i morgon, men massa fotboll.
Har varit i skolan idag och lyssnat på yttrande- och tryckfrihetsregler. Eller snarare eller hur man ska tolka dem. Lagtexter är inte formulerade för att man ska förstå dem, det är ett som är säkert...
Jag har i alla fall fått min komplettering godkänd så nu har jag 15 högskolepoäng! Det ni, inte helt illa. Nu får vi hoppas att salstentan blev godkänd så har jag 15 poäng till på gång...

Ute är det soligt och fint, men nu sitter jag inne med ett helt gäng nitare och "feaklanar" lite. Diablo, spelade först en assissin med fällor, men det var inte särskilt roligt, så jag fuskade lite och placerade om mina poäng. Så nu bankar jag i stället och dör... Men det är ganska roligt i alla fall!

Igår var det fotbollsmatch och det gick ändå rätt bra, med tanke på att det var en sammanslagning mellan två lag så. Visserligen förlorade vi rent siffer mässigt, men inte så konstigt när man inte ens vet vad alla i laget heter!
Jag fick spela yttermittfältare i första halvlek, sen blev jag inbytt. Fast det har ändå gått bättre än tidigare då jag varit mittfält, lyckades med några tekniska trix som jag kommer att minnas ett tag. Sen fick jag gå in igen och då som mittback, det gick inte helt klockrent då det var ett tag sen jag var där, men men...

Inga kommentarer: