torsdag, februari 19, 2009

Snart dags

Nu är det nära! Om mindre än en timme sitter jag på bussen till Göteborg. Nu märks det att jag börjar bli lite nervös, fick just en stressattak eftersom jag trodde att jag kollat fel på tidtabellen...
Men nu har Gustav, som nyss kom hem, har fått dubbelkolla och jag hade rätt. Ungefär 20 i 7 går bussen. punkt.
Ungefär om en kvart cyklar jag iväg. Jag har ätit lite, ett paket nudlar och ett ägg. Men jag har med mig yoghurt, godis och müslimuffins som jag slängde ihop efter ett nytt recept. Ett recept som inte vinner många pluspoäng på grund av att det blev en så hård skorpa på dem. Men de mättar säkert... Dessutom ska jag ju få fika innan sändingen!

Just nu väntar jag bara på att tiden ska gå, jag har packat väskan och sminkat mig. Kanske borde gå på toa en gång till...
Det här ska bli så spännande! En tjej ur klassen (den andra som hoppade på kryckor under observationsuppgiften) tyckte det lät jätte kul så förhoppningsvis har hon fixat så att hon också kan komma. Men det återstår att se. Mycket återstår att se. Jag hoppas jag lär mig någonting, men det borde jag göra!
Ha en trevlig kväll i tvsofforna!

Inga kommentarer: