måndag, februari 16, 2009

Nostalgi

När jag liks är igång med gamla goda barnprogram, har är ytterligare ett minne. Dock bara introt, men det var ändå den bästa delen...

Trasdockorna var mitt absoluta favoritprogramm! Så här i efterhand ser man vilken härlig moral programmet hade; "Du är lika bra ändå!"

Denhär serien tyckte jag också om och visst är den väldigt söt?

Vem minns inte de här?

Det här programmet, Joela bitar, var absolut inte mitt favoritprogram. (Föregångaren till "En annan del av Köping"?)

Denhär däremot, Rädda Joppe - Död eller Levande, var väldigt spännande!

1 kommentar:

Nordic Rockabilly sa...

shajse, vad jag känner mig gammal när jag ser den där listan på barnprogram! dom är de enda program jag känner till, skulle inte kunna nämna ett enda "modernt" förutom den där jäkla svampbob :P