onsdag, februari 18, 2009

Debatt - Here I come

Jag har bestämt mig, jag ska sitta med i publiken på debatt imorgon. För intresserade sänds det mellan 22.00 och 22.45 på ettan.
Tråkigt är att jag kommer hem så sent, säkert efter tolv någon gång, dessutom missar jag en träning. Det gör visserligen inte så mycket, på sistonde har jag haft ganska hög närvaro.
Igår hade jag en underbar träning, jag fick min älskade explodera-låt på tjockmattan. Till och med en av tränarna märkte att den låten gjorde susen för mig på den stationen. Så nästa gång, ett varv senare (sista varvet dessutom) sa hon till en annan tränare (ja, vi har en massa tränare) att han skulle kolla in min hopp. Då blev jag ju tvungen att hoppa högt, snabbt och mycket en gång till....
Det tog bra på benen kan jag lova, jag flåsade flera stationer efteråt. Vilket är synd för efteråt kommer armhävningar, som jag nästan börjar bli bra på. Jag tycker i alla fall att det är en av de roligare stationerna..

Idag har varit en ganska meningslös dag, har varit i skolan på en föreläsning och lyssnat på hur organisationer är uppbyggda, strukturer och mål. Det skulle vara mycket intressantare om man inte visste att man behövde läsa flera kapitel till varje föreläsning...
Ikväll ska jag försöka jobba ner den långa att-göra-listan jag snart ska skapa. Brorsan kommer ju till helgen (vad jag längtar) och jag vill att vi ska få den bästa av bästa helger. Så jag borde läsa massa, baka gott och städa och fixa i ordning.
Dessutom borde jag diska klart en disktrasa som ska swapas (bytas mot en annan med en helt okänd, vis sysidan.se)... Dessutom ska jag bestämma om jag har tid att swapa vantar...
All tid jag klagade över i höstas hade jag velat ha tillbaka nu. Min uppfinning tidsburken borde verkställas!

By the way, hjälpte syrran att fixa en egen blogg igår kväll. Kolla in henne på http://rosasockervadd.blogspot.com/ !

Inga kommentarer: