tisdag, augusti 26, 2008

Trött tisdagmorgon

Näst sista lediga dag innan jag drar iväg!
Listan på saker att göra borde vara sju mil lång. Men jag tror inte att den är det, eller så är det bara det att jag är på tok för trött för att komma på allting.. När jag inte behöver gå upp vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Men när jag ska jobba är jag väldigt trött oavsett när jag vaknar. Visst är det typiskt?

Men idag ska det sista packas, sen hade jag tänkt försöka få lite ordning ute i ladgår'n så jag kan gå igenom alla lådor och strukturera upp det hela lite grann. Måste göra någon form av prioritering Jag har svårt att tro att allting kommer rymmas, även om pyt (ford galaxy) är stor. Jag har som sagt en hel del som ska med.. Som tur är så är det inte bara "saker" utan det är ju lite hushållsmaskiner och sånt. De som jag fick när jag tog studenten.
På tal om studenten, äntligen har tackkorten kommit, så jag måste ta och fixa det sista där innan mamma för sputnick. Men det är snabbt gjort, bara jag kan hitta pennor jag skrivit med tidigare. Har nog råkat packa ner dem..
I övrigt ska jag försöka ta hand om Skuttunge lite. Jag har börjat träna henne att komma igång och hoppa igen. Hon kan, fast hon är lite svagare i en bakfoten, så man får stötta upp henne lite så går det..
Idag kommer även lön för augusti. Det är jätte skönt att man får lön för den månad man jobbat samma månad. Sen är det bara en dag kvar på Statoil, får väl ta och baka någon kaka idag och ta med mig..

Inga kommentarer: