måndag, augusti 18, 2008

14 dagar

Jag kan knappt fatta att det är sant, om två veckor börjar jag mitt liv i Trollhättan!
Tro att jag längtar! Rickard flyttar idag, hoppas det gått bra för honom. I morgon ger sig Gustav av till Trollhättan. Emmamma flyttar snart in på Hola. Bara jag som kommer iväg senare.. Men jag måste jobba, det kommer jag inte få ångra. Har en lång fin inhandlingslista till lägenheten, överst står dubbelsäng, skrivbord och hyllor. Gustav planerar tv också, eller hur man på annat sätt ska kunde se på tv.. Jag lämnar det åt honom, då har han det gör och dessutom är det hans område. Själv håller jag mig till husdjursplaner. Hoppas verkligen att det går att göra undantag, men jag ska väl inte hoppas på för mycket. Snart är det däremot dags att skicka in övergångspapprena för fotbollen. Påskrivna och klara. Men det hade varit roligare att komma i Trollhättan Fk om jag varit i bättre form. Fast det får väl gå ändå..
På jobbsidan börjar det också se ljust ut. Idag ringde telefon försäljningsföretaget för tredje gången. Jag fick än en gång påminna dem om att jag fortfarande var kvar i Sollefteå och inte kunde komma på någon gruppintervju imorgon..
De lovade att höra av sig senare och antecknade än en gång att jag inte är tillgänglig än.
Framtiden ser ljus ut, måtte bara tiden går snabbt nu!

Inga kommentarer: