onsdag, augusti 20, 2008

Packdag

Fin dag, men kanske inte som man vill packa på... Soligt och fint ute, borde nästan bada eller något dylikt.. Men då det i princip är den enda dagen jag är ledig (om man räknar bort att jag ska döma ikväll) så måste jag få något gjort nu. Det står redan flera lådor ute i ladugården och väntar på flytten, men det finns fortfarande massa kvar på mitt rum, sånt som jag ansett vara för nödvändigt för att packa ner på en gång..
Det är ju faktiskt inte så länge kvar till jag flyttar nu.. Vad härligt!
Gustav kom precis från lägenheten och beskriver den som ljus och fin! Åh, vad jag också vill vara där! Alla har redan flyttat och här sitter jag..
I min mail kommer massa "tjänsten tillsatt av annan- mail". Den där annan måste ha väldigt många jobb att välja på nu. Jag borde göra ett till ryck och söka lite på internet, men jag ids inte. Dessutom kan jag göra det på kvällen, nu ska det packas!

Inga kommentarer: