måndag, augusti 25, 2008

Man kan lära hundar sitta

Men tydligen klarar inte vissa män och pojkspolingar av denna ädla konst! Det är riktigt riktigt svårt, eller hur.. Men något som är änne svårare är att pricka rätt! Jag kan inte för mitt liv förstå varför man envisas att stå upp på en toalett, så jobbigt att sätta sig är det inte. Det blir så mycket trevligare för oss andra! Framför allt för oss som behöver städa upp efter er.
Visst kan man vara lite avis när killarna bara kan ställa sig i buske eller mot ett träd för att lätta på trycket. Då är det helt okej att vara "manlig". Ja, att stå upp och kissa måste helt klart ses som manligt. Men vad sitter det i när man måste spela extra manlig inför sig själv! Jag menar ett stängt rum, ingen annan ser vad du gör! Oj, sa jag för mycket nu, kanske.. Man kan fortfarande i viss mån höra vad du gör...

För att inte tala om hur sunkiga alla vackert anpassade toalettmattor egentligen är. Jag skulle vilja se den som frivilligt rör en sådan! Jag vill inte veta vilken färg vattnet skulle bli om man la den i blöt!

Inga kommentarer: