lördag, augusti 30, 2008

Framme i stockholm

Jag skoja bara, bloggen kommer till viss mån ändå uppdateras.. Det finns tre datorer här som man får använda gratis, men det gäller att de ska vara lediga också..
Resan hit gick som på räls i dubbelbemärkelse. Enda incidenten var att syrrans väska inte tyckte om att ligga på hatthylla utan hoppade ner, nästan i huvudet på de som satt bakom oss. Vi hittade snabbt till vårt vandrarhem som är riktigt fint, vi har ett eget rum med fyra säng, min dator hade alltså utan problem kunnat följa med.. Men nu är det som det är med den saken.
Igår hämtade vi nummerlapparna och fick massa saker i en påse, bland annat en fullstor sojaflaska. Den kommer jag ha mycket användning för, eller inte..
Retsen av dagen spenderade vi i alla miljontals affärer och jag hann få ont i huvudet av allt folk som var överallt. På kvällen gick vi och såg Mamma Mia som var riktigt bra. Vem blir inte glad av gamla goda Abba låtar?

Men nu ska vi iväg och göra stan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Datorn har det bra hos mig =)