fredag, augusti 08, 2008

Snart läger

Så, nu var packningen packad, lättare än någonsin..
Jag har alltid haft väldigt tung packning på läger och resor, men efter många pikar och jobbiga bärsträckor har jag lärt mig läxan och försökt packa lättare.
Har läst lite flummig information om lägret, för det är just så som all planering och information kring lägret känns, flummig. Men jag hoppas verkligen att det blir betydligt bättre än fjolårets läger, Jiingi. Förväntningarna inför det lägret var skyhöga, efter den länge omtalade hitten, Scout 2001. Som jag då var för ung för att åka på, dock inte enligt men själv. Hur som, från 2002 har jag varit på ett veckoläger varje år..
Men för första gången ska jag ha ett eget tält, skönt att kunna sprida ut sig utan att någon stör sig. Annars brukar mina saker hittas lite överallt på lägerområdet.
Ska bli kul att träffa Ann och Kiwi igen och alla andra gamla kompisar som behagar dyka upp.

Inga kommentarer: