lördag, oktober 17, 2009

Mysigt sovrum


Här kommer resultatet av Gustavs fina jobb idag.. Sovrummet blev mycket trevligare med lite tavlor, lampor, krokar och flaggor! Sänglampan var vi på ikea och köpte igår, första gången på ett år som jag har en väggfast sänglampa! Det gör väldigt mycket, det har känts så provisoriskt tidigare.. De två stora tavlorna tackar vi Linnea för lånet!
Det är riktigt mysigt där inne nu. Men jag vill fortfarande ha nya tapeter, vi lyckades inte täcka alla hål, kritstreck, av rivna och bort nötta tapet-saknade-väggbitar...
Det har även kommit upp lite tavlor i köket och en anslagstavla i hobbyrummet. Min fina spegelvägg får dock vänta ytterligare en tid.. Men det bådar ändå gott!

När vi var på ikea köpte jag även en insats så man ska kunna ångkoka. Den invigde jag idag genom att baka bröd. Visst låter det skumt? Men det var betydligt lättare än sist jag försökte.. Men det känns fortfarande konstigt, fast det blir ett helt okej bröd...

Inga kommentarer: