torsdag, oktober 22, 2009

Struktur och vete

Just nu sitter jag och anstränger mig för att vara kreativ och låta bli skolarbetet... Jag är arg på chefredaktörn som inte svarar på mitt snälla mail med tusen och en frågor, vilket bara kommer att avspegla mig i den "objektiva" texten om magasinet.. Sen adoptivgrejen orkar jag inte riktigt med just nu.
Jag och Christoffer satt på skolan idag och jobbade lite, men nu har vi i alla fall bestämt uppgifter och ska jobba fritt till på tisdag. Vilket känns väldigt skönt. Lite struktur i jobbet...


Idag lyckades jag i alla fall hitta vete (på hälsokraft) till vetevärmarna jag sytt, dock räckte två påsar bara till den ena. Så jag får ta och besöka stan imorgon med.
Till helgen blir det kanske en hockeyresa till Skellefteå, beroende på i fall Ante lyckas fixa en plats till mig. Det återstår att se helt enkelt. Om inte är det inte omöjligt att det blir utgång på fredag med tjejerna och deras besökare.. På söndag är det i alla fall swopping och fotboll! Då har jag mest troligt fått tillbaka min pojke också. Han har ju lånat ut sig för att gräva jordvärmekabel...

Nä, nu ska jag pysselblogga lite och sen blir det fler tygkassar!

1 kommentar:

Nordic Rockabilly sa...

jag fick 2,7 kilo vete av min svägerska :)