fredag, oktober 23, 2009

Baskettränad

Det blev inte så många kassar sydda, inte ens en enda sömn. Däremot en beskrivning på hur man syr vetevärmare.. Väldigt avancerat...
Basketen var underbar, så sjukt kul att Ida följde med. Helt plötsligt var jag inte kortast längre! Idag gjorde jag dessutom två mål! Känner mig riktigt stolt. Det är så kul när killarna uppmuntrar en och säger bra att du skjuter trots att man missar med en mil... Det var länge sedan jag upplevde en sån glädje i sporten..
Det gör vi om Ida!
Nu har jag duschat och ätit två fulkornstoast med massa gott fett. Det får ju inte bli för nyttigt. Balans i tillvaron ska det vara!

Just nu sitter jag och lär känna delar ur min klass bättre. Extremt bra sätt att tillbringa kvällen. Har fått en väldigt bra beskrivning av mig, alltid roligt att veta hur andra ser på en..

1 kommentar:

Linnea sa...

Haha, vilken tur att jag inte bryr mig då ;) Jag tycker att de är så jäääävla snygga, och det är huvudsaken!