onsdag, oktober 07, 2009

Jag i ett nötskal

God morgon världen. Idag är jag trött och det är mitt eget fel. Varför kan jag aldrig läsa ett schema ordentligt?
Jag som kände mig så duktig som kollade upp dagens schema igår innan jag kröp ner i sängen. Sen att det är onsdag och inte torsdag i dag var en helt annan femma.
Jag trodde följaktligen att det var deadline på en redigeringsövning idag klockan ett. Vilket hade betytt en väldigt intensiv morgon, men nu har jag helt plötsligt fått 24 timmar mer än planerat på mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Söker efter spelreglerna till Rävspelet (har hittat mitt gamla favoritspel men tyvärr glömt bort reglerna). Googlade och hittade ett gammalt inlägg du har skrivit att du spelade det. Har du möjligtvis koll på reglerna och kan du isf skriva ner dem här? Tack på förhand. /Johanna

Rivka sa...

Har gjort en liten instruktion och publicerat som ett nytt inlägg.. Mycket Nöje!