fredag, oktober 23, 2009

Fynd och Party!

Idag är en bra dag! Började lagom sakta, jag åt frukost och pysslade lite. Sen ner på stan och träffa Linnea och Ida. Jag hittade ett par snygga jeans, baggijeans och en cool vit lång topp med dragkedjedetaljer... Jag gillar dragkedjor, de passar så bra med mina fräcka örhängen!
Sen blev det mer vete till mina kuddar, jag köpte alla påsar de hade i hyllan!

Ikväll blir det party! Var ett tag sen sist nu så jag känner mig taggad.. Jag måste bara bestämma vad jag ska ha på mig. Vi ska gå på gayklubb med black and white tema.. Spännande värre. Passa på att fira att homosexuella äntligen får gifta sig i kyrkan! Jag ska väl inte säga så mycket mer, jag är inte tillräckligt insatt. Men rent spontant tycker jag att det inte är mer än rätt. Men jag vet att det finns stora splittringar i kyrkan i frågan, skulle vara spännande att se i fall det blir ytterligare en förgrening. Som på Martin Luthers tid...
Nä, nu måste jag få något i magen och sen in i duschen!

Inga kommentarer: