torsdag, oktober 29, 2009

Kortis

Bara lite kort nu, så jag slipper få dåligt samvete för att jag inte blottar varje sekund av mitt liv. Nu är syster här igen, hon har varit i Huddik hos mormor i två nätter. Men imorgon bär det av hemåt, jag ska nämnligen jobba i fyra dagar. Money money, always funny..
Så jag tar mitt pick och pack men framför allt mina fladdermöss som jag har massproducerat under sommaren och firar Halloween hemma. Pappa kommer inte bli lycklig, men de ska med. Är det Halloween så är det.
Jag har gjort en liten snögubbe som jag hittat på mönster till och som jag ska fortsätta att utveckla. Förhoppingsvis kommer jag kunna sälja sånna under julmarknaden.

I kväll var det fotboll. Det gick rätt okej, mitt lag vann de flesta matcherna och jag hade roligt. Lite knähud blev nog klar på planen men så blir det när man står upp mot tunga divor...
Nu är det sängdags!

Inga kommentarer: