onsdag, oktober 21, 2009

Min nya kärlek

Åååh, I in love! Kjelle Power is the one and only!
Vad jag jag njuter av alla sexiga outlines, sneda bilder, matta färger, brutna läsriktningar och de centrerade texterna som blandats med hackiga vänsterställda texter. Ännu bättre blir det av alla felaktiga avstavningar, punkter efter utropstecken och raden mitt i en text som innehåller ett "i" (inget mer!). Men som inte det vore nog har vi indrag på mellanrubriker och stycket efter mellanrubriken, horungar och konstiga tonplattor utan mening i bilderna!

Det känns som om jag Christoffer och Mats har en hel del förslag på förändringar.. Och för er som inte riktigt hängde med kan jag berätta att ovanstående stycke grundar sig på ironi. Jag tror mer att jag citerar Fredrik Virtanen (från Markoolios skiva) här; "Jag älskar att ogilla det."

Inga kommentarer: