onsdag, september 23, 2009

Trycksak och Stadsbesök

Nu har jag börjat få hyffsad ordning på trycksaken och längtar efter att bli sågad vid fotknälarna på morgondagens handledning! Jag är fortfarande inte säker på arial som rubrik och ja, lite andra oklarheter finns det också. Men det får jag väl lösa imorgon.. Jag har fått papper av mamma som jag kanske kan trycka på, dock lite synd att jag inte har den blekaste om vad det är för papper. Vilket nu ska stå i kolofonen, men det kanske går att göra ett undantag...? Blubb!
I övrigt har jag varit ner på stan med mamma en sväng i dag. Jag var också in på macken en sväng, ojoj, vad det är kaos där. Sen blev jag erbjuden att jobba i helgen, men var ju tvungen att tacka nej då jag väntar besök. Synd att det skulle krocka!

Efter att ha fikat så beställde jag en linjal på bokhandeln och sen cyklade vi i motvind och uppförsbackar hem igen. Givetvis lyckades jag få med mig lita garn hem, men också en massa andra nödvändigheter, nedrans Skattkista till att ha bra priser....
Nu är det dags för sängen och imorgon åker jag hem igen.

Inga kommentarer: