måndag, september 07, 2009

Ny identitet (för en kväll) sökes

Vem sa att det är lätt att nollas?
Jag har stött på ett stort problem... Det kallar att klä ut sig. Dels ska jag klä ut mig till Fransman/Fransyska men också till något som är relaterat till Film!
Fransmanen ska jag nog klara med lite randigt, basker, baugett och en penseln... Men detdär med filmtemat var desto värre, helt fri tolkning som krånglar till det...
Finns det någon karaktär, skådespelerska som påminner det minst lilla om?
Jag tycker att alla verkar vara trådsmala med avlånga ansikten...
Suck.. Slutar väl att jag får klä ut mig till Lilla My eller något annat tecknat som ingen kan säga något om.
Samtidigt vill man ju inte klä ut sig till vilken karaktär som helst heller.. Kan ju inte gärna klä ut mig till någon från någon super tjejfjollfilm.... Problem, problem!
Vore kanske enklare att skippa, men nu har jag betalat biljetten så det är inte mycket att välja på...
Ska kanske ta och kika lite film nu. Eller så kanske städa upp lite eller varför inte läsa lite kompendium??

Inga kommentarer: