måndag, september 21, 2009

Tekniska Jag


Här är ett litet smakprov på en av illustrationerna från min trycksak. Givetvis är upplösningen tusen gånger bättre i orginalet. Men inte så illa va? Det känns riktigt roligt att hålla med layouten. Att dessutom få sitta med två skärmar är en dröm! Jag har lånat Gustavs stooooora skärm, jag lyckades dessutom koppla in den själv och fixa inställningar. Det är sånt jag borde kunna då jag är ihop med en dataexpert, men det är tvärtom. När jag inte får det att funka säger jag till Gustav och då fixar han det åt mig. Mycket smidigt, men inte hållbart i längden..
Jag kan inte ens lägga kanalerna på rätt plats på tv:n, än mindre kan jag göra en kanalsökning... Tur att jag inte tittar på tv så ofta, för söka på internet klarar jag av!
Det verkar som om jag har handledning på torsdagen, mycket bra. En dag extra i Sollefteå!

Inga kommentarer: