fredag, september 25, 2009

Sundsvall Dragons nästa

Igår spelade jag basket! Det gick faktiskt ganska bra, ja efter att jag hittat dit, förståss. Som vanligt ser verkligenheten inte ut som kartan på eniro och hitta. Vägen jag hade tänkt följa var inte gul! Men efter att ha ringt till min privata Gps hamnade jag rätt. Dock någon minut sent, men vad gjorde det. Inte mer än att jag fick sitta och känna mig dum en stund med de nio killarna lekte med bollarna.
Sen delades lagen upp, de som satte bollen först i ena laget. Behöver jag ens skriva att jag hamna i laget som inte satte bollen?
Men inte förlorade vi för det. Fast jag kan inte påstå att vi vann rättvist heller, de andra ledde med massa poäng (det heter ju inte mål i basket!) sen sa någon försten till tre/fem och då började vi göra mål. Till och med jag lyckades sätta en boll, det ni! Annars gjorde jag väl inte så jätte mycket nytta, men svettig blev jag!
Men jag tror faktiskt inte att jag var kortast, men vissa var så långa att de kunde hoppa upp och lägga i bollen... Fuskigt.

Nu sitter jag och har precis pillrat lite med trycksaken, gjort lite större marginaler och ändrat om lite. Jag tror att jag har en framsida på g också!
Sen har jag dammsugit de rum jag inte ides innan jag åkte hem, hämtat upp en säng och väntar nu på att Ann och Daniel ska höra av sig. Ska bli så sjukt kul med besök, speciellt just det här besöket! Ann brukar ha bra smak då det gäller killar så vi kommer nog ha riktigt roligt!

Inga kommentarer: